Już są dostępne e-RECEPTY: https://e-recepty.zarzycka.eu

Dlaczego e-Recepty?

Misją stworzenia e-recept jest pokazanie Ci najlepszych rozwiązań medycyny alternatywnej, na drodze ku zdrowiu i dobrostanowi, które skutecznie pomogą Ci zamień problemy związane z chorobą na wyzwanie, znaleźć sposób i określić rozwiązania, jak osiągnąć cel – ZDROWIE.

Współcześnie, wiele osób błądzi w medycznym labiryncie, pogłębiając symptomy swoich chorób i stosując chemiczne leki, dokłada również coraz to nowe dolegliwości. Pewna część tych osób czyta nawet artykuły czy książki o ziołach, witaminach i różnych składnikach odżywczych, lecz nie zawsze są oni pewni tego, jak dobierać produkty i jakie składniki ze sobą łączyć. Większość ludzi nie ma odwagi samodzielnie komponować zestawów naturalnych produktów leczniczych tak, aby skutecznie usuwać swoje problemy zdrowotne. Kupują różnego typu produkty lepszej lub gorszej jakości, które często nie posiadają nawet biologicznie czynnych składników i oczekują na lecznicze efektu uzdrawiania ciała z chorób. Najczęściej niewłaściwie dobrana terapia lecznicza nie ma szans zadziałać z uwagi na niewłaściwy dobór suplementów, jak również, podawanie zbyt małych dawek.

W mojej blisko trzydziestoletniej praktyce naturoterapeuty w obszarze zintegrowanej medycyny holistycznej, w sprawie pomocy w poprawie stanu zdrowia metodami naturalnymi oraz doboru odpowiednich biologicznie czynnych składników – w skoncentrowaniu – zgłosiło się do mnie tysięce osób, którym skutecznie pomogłam. Teraz chcę podzielić się swoim doświadczeniem również z Tobą.

Jak powstały e-Recepty?

Ponieważ doba ma tylko 24 godziny moje możliwości indywidualnej konsultacji są ograniczone do kilku osób dziennie, szukając najlepszych rozwiązań, postanowiłam pomóc każdemu zainteresowanemu zdrowiem pacjentowi w skutecznym doborze skoncentrowanych, naturalnych składników leczniczych, idealnie skomponowanych dla danej jednostki chorobowej.Nie mogąc skonsultować wszystkich zainteresowanych jednocześnie, podjęłam się przygotowania dla Ciebie e-recept opisując w nich skuteczne zestawy naturalnych produktów, które pomogły już wielu tysiącom moich pacjentów. Z pozytywnym efektem, te zestawy stosowałam, nawet u takich pacjentów, którym diagnoza lekarska dawała zaledwie kilka tygodni życia.

Co otrzymasz dzięki e-receptom?

Dzięki e-receptorom, otrzymujesz sprawdzone i skuteczne rozwiązania metody nieturlanej, które mają działanie lecznicze, bez ryzyka wywołania niepożądanych skutków ubocznych.

Dodatkowo są one skomponowane tak, że, poprzez usuwanie przyczyny choroby, skutecznie raz na zawsze, maja na celu usuną główną chorobę i jej symptomy. Dzięki tak szerokiemu spektrum działania na symptomy choroby i jej przyczyny, masz szansę na zupełne pozbycie się swoich dolegliwości w odpowiednim czasie kuracji.

Po uzyskaniu dostępu do platformy z e-receptami, znajdziesz tam alfabetyczny spis jednostek chorobowych. Wybierając jedną z nich otrzymasz zestaw biologicznie czynnych naturalnych składników w postaci suplementów wysokiej, jakości i w skoncentrowaniu składników leczniczo-odżywczych, jakie należy zastosować w danej chorobie.

Wszystkie e-recepty są sprawdzone na setkach tysięcy pacjentów, którzy wyzdrowieli z różnego typu chorób, a poprzez oczyszczenie organizmu z toksyn, zregenerowanie i odżywienie komórki, powrócili do zdrowia.To właśnie jest główny powód stworzenia platformy E-RECEPTY specjalnie dla Ciebie. Od teraz również i TY, możesz korzystać z ze źródła wiedzy w każdej chwili, kiedy tylko będziesz mieć potrzebę i czerpać radość z uzdrawiania swojego ciała i uwalniania się od różnego typu chorób – nawet tych, które Twój lekarz nazywał” nieuleczalne”. Tu znajdziesz skuteczne sposoby na to, jak usuwać przyczyny dolegliwości i wielu dysfunkcji, dzięki czemu, skutek choroby zostaje uzdrowiony i zlikwidowany, a organizm wraca do stanu zdrowia.

Jakie korzyści dają Ci e-Recepty?

– masz szybki dostęp w każdej chwili do skutecznych zestawów leczniczych- Możesz oczyścić organizm z toksyn i pasożytów, co znacznie przyspieszy powrót do zdrowia

– udrażnianie i usprawnianie głównych kanałów wydalniczych, niezbędnych do pomocy w drodze ku zdrowiu;- Spowalniasz procesy starzenia i uzyskanie dobrostanu

– Otrzymujesz sposób na skuteczne uzdrowienie swojego ciała,- możesz z powodzeniem stosować polecane zestawy i cieszyć się poprawą zdrowia

– Możesz pomagać innym członkom rodziny i przyjaciołom w doborze skutecznych terapii leczniczych