OCEAN 21

Algi – Składniki Ocean 21Działanie Ocean 21Kompleks minerałów
BiofotonyBiałaczka u dzieciPierwiastki życia
Ochrona przed chorobami

Ocean 21 stanowi dobre uzupełnieniem Twojego żywienia w składniki lecznicze i odżywcze. Bogactwo 200 składników leczniczych, likwiduje acidozę krwi i tkanek tzw. kwasicę metaboliczną obecną podczas każdej choroby w organizmie. Podstawowe składniki OCEAN21algi (glony), są bogactwem chlorofilu. Natomiast Liquid Chlorophyll zawiera koncentrat chlorofilu z lucerny. Chlorofil posiada silne właściwości lecznicze – udrażnia kanały wydalnicze, odtruwa, oczyszcza, odżywia organizm, dostarcza tlen i cenne bioinformacje do komórek, poprawia procesy krwiotwórcze. Chińczycymawiają – “Nie istnieje obrzęk, którego nie można by usunąć dzięki glonom”

Korzyści stosowania oceanicznych roślin w postaci OCEAN21 i Liquid Chlorophyll:

● odtruwa i oczyszcza z metali ciężkich wątrobę, jelito, nerki, mózg i cały organizm;

● w anemii, białaczce, w chemioterapii, u osób osłabionych poprawia morfologię krwi;

● w zakwaszeniu toksynami, reguluje równowagę kwasowo-zasadową organizmu;

● wysoce pomocny okazał się w usunięciu paraliżu związanego z gruźliczakiem mózgu;

● w zakażeniach pasożytnicznych: w posocznicy (sepsa), pleśnica jamy ustnej, grzybica, gronkowiec złocisty E.coli, salmonella, drożdżaki w pochwie, paciorkowce (angina, róża , zatoki), inne patogenne bakterie, wirusy – odtruwa z wytwarzanych przez nie jadów;

● zobojętnia nadmiar kwasu moczowego – wspomaga leczenie reumatyzmuartretyzmuprostaty, wspomaga rozpuszczanie tzw. piasku nerkowego i kamieni;

● antidotum w niepłodności, zmniejsza stany zapalne jajników i jąder, szyjki macicy, wspomaga leczenie upławówmięśniaków, endometriozy, torbieli (cysty), guzów;

● w zaburzeniach cyklu miesiączkowego, bólu oraz podczas klimakterium;

● leczenie chorób degeneracyjnych m.in. opóźnienie umysłowe i niedorozwój, epilepsja, autyzm, ADHD, stwardnienie rozsiane, choroba Parkinsona, Alzheimera i inne;

● w zespole przewlekłego zmęczenia, przeciw bólom głowy, mięśni, w fibromialgii,

● w chorobach metabolicznych: cukrzyca, podagra, odchudzanie, miażdżyca;

● wspomaga leczenie niektórych form chorób nowotworowych, a szczególnie dotyczących anemii złośliwej, białaczki szpiku kostnego, chłoniaka, układu moczowego oraz przewodu pokarmowego ( jelito, żołądek, przełyk itp.);

● zmniejsza zakwasy, stany zapalne i opuchliznę, wpływa na tlenową aktywność fizyczną, przywraca energię i wydolności organizmu, w kuracji przed odchudzaniem;

● opóźnia proces starzenia się organizmu, utrzymuje dobry stan zdrowia;

OCEAN 21 i Liquid Chlorophyll pomaga uruchomić procesy oczyszczające, naprawcze, wzmacnia energię, wspiera organizm i buduje silny układ immunologiczny. Wskrzesza do życia narządy wewnętrzne m.in. jelito, nerki, wątrobę, serce, mózg i silnie odtruwa z toksyn oraz metali ciężkich. W ten sposób, poprzez poprawę bioenergii i homeostazy, sięga głęboko do przyczyn chorób, likwiduje je i wspomaga leczenie choroby. Ocean21 jest przeciwwskazany w nadczynności tarczycy.